• Blogger Template Preview
  • Blogger Template Preview

Label: ,


The Story of Hizbullah
(Melihat Lebih Dekat Hizbullah Di Lebanon Dari KAca Mata Islam)

Author:Ali ash-Shidiq
Publisher:Pustaka Imam Abu Hanifah
Weight:100gTotal                                       Pages:144

Description:

Secara bahasa dan asasnya, perkataan (atau penamaan) Hizbullah adalah merupakan satu kata nama yang sangat mulia. Namun di sebalik kemuliaan dan keagungan namanya, di sana tersimpan sebuah misteri, apatah lagi di ketika itu dinisbatkan kepada sebuah kumpulan bersenjata yang kini semakin tumbuh subur di Lebanon.

Di ketika mata dunia tertumpu kepada perperangan yang dikobarkan dan di ketika kita menyaksikan betapa tragisnya nasib ribuan rakyat tidak berdosa di bumi Iraq dan Afghanistan, tiba-tiba halauan pandangan mata kita dipindahkan sebentar ke tanah Lebanon. Para media begitu sibuk membuat liputan berkenaan dengannya. Berkenaan berita: "Hizbullah telah berperang dan berjaya menewaskan Tentera Israel!"

Benarkah ini????!

Dan dengan tersebarnya berita-berita tersebut juga, ramainya umat Islam tampil memberi sokongan, pujian, dan sorakkan sehingga menjulang/menyanjung tinggi kepada kumpulan yang menamakan dirinya sebagai Hizbullah tersebut.

Kerana itulah, buku ini antaranya kami terbitkan bagi membuka mata anda melihat hakikat sebenar siapa itu Hizbullah! Ia bukan hanya di Lebanon, tetapi telah juga tersebar ke semananjung 'Arab lainnya. Siapakah mereka sebenarnya? Adakah anda telah mengenalinya? Apakah hubungan mereka dengan kumpulan Syi'ah si pembunuh dan merupakan musuh Ahlus Sunnah di Iran dan Iraq? Sudahkah anda mengenali perangkap serta muslihat mereka kepada umat Islam di seluruh dunia? Sudahkah anda mengenali sepak terajang mereka terhadap dunia Islam? Silakanlah buka dan baca buku ini dari lembaran demi lembarannya... Saksikanlah, adakah wajar kita meletakkan kekaguman kepada Kumpulan Hizbullah tersebut?

Harga: Rp 30.000,-
Member: Rp 21.000,-

Hanya di darul Ilmi Agency
Jalan Abdullah Daeng Sirua No. 73 Makassar
0411- 285 05 63 / 0852 42661561
darulilmi@ymail.com

info member silahkan klik :http://www.facebook.com/profile.php?id=100000131145709#!/photo.php?pid=264523&id=100000131145709&ref=fbx_album

Comments (0)

Posting Komentar